Sang Setia

Wednesday, 12 September 2012

KEPALA BARU


Assalamualaikum. 

Hahaha harini aku hepi. Sebab ade kepala baru, yeay! Hoi jangan pikir bukan-bukan okay, kepala yang aku dok hingaq ni is HEADER.

Tadaa! Kepada yang rajin singgah blog yg membosankan ni mesti perasan kan, aku ade header baru. Peewiitt, dah pandai ada header bagai, orang lain tak kecoh pon macam aku, bla bla bla.



Amacam, cantek tak? Cepat angguk, kalau tak....(korang pikir sendiri akibatnya, hehe). Wink wink, bersinar-sinar mata tengok header baru aku ni, hihi.

Ok ekceli this header creted for me oleh THIS GUY yang sangat bermurah hati offer aku nak buatkan header. Dan memandangkan blog aku ni takde kepala so aku terloncat-loncat hepi dengan tawaran dia. Mak aih orang offer bende baik, takkan nak tolak kot, hehe. 

Aku rasa dia ni memang kreatif, tak caya pegi tengok blog dia. Mekaseh ANASYG, hang memang baik hati, lenkali buatkan la lagi, haha. Baik kan dia? Hehe, tepuk tepuk tepuk. Ok tu saje aku nak kecoh, kbye !







36 comments:

  1. header yang comel.. :D
    ada header blog pasti nampak lebih menarik..

    ReplyDelete
  2. cumil kan die buatkan? hehe tengs padin :)

    ReplyDelete
  3. cantiknyer kepala die.. nak jgk bole?

    ReplyDelete
    Replies
    1. tengs, hee~ kepala awk pon dah cantek tau :D

      Delete
  4. wah, siap buat entri plak..hehe- segannya :) ala...edit sikit2 jelah, no biggie - menolong amalan mulia- hahaha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe takpe tlg pomote sikit..awk dah tlg kite, hihi..

      Delete
  5. salam , tira singgah sini . ade segmen utuk awak .

    http://itsmetira.blogspot.com/2012/09/segmen-aku-sayang-kau-sahabat.html


    ni plak , GA .

    http://itsmetira.blogspot.com/2012/08/ga-syawal-giveaway_27.html

    join taw . hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. wahh banyaknye, tengs awk..insya Allah ade mase kite join ea, tengs taw! :D

      Delete
  6. nice2..nak minta tlg watkan header utk sy leh x? :D hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. tengskiu..haha, xbley! ni utk kite jek..hehe bley laa, sile mntk kt ANASYG k :D

      Delete
  7. wahh, msti awk hepi ibarat autobot mendapat spare part baru kn, hikk...

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha same ke kite ni mcm autobot? hehe..

      Delete
  8. Replies
    1. hehe untung sgt dpt member baek mcm dia, hihi..

      Delete
  9. Salam Naqiah.

    Oh..patutla..backgrd cam kenal..tpi header tetiba lain..dah dapat baru rupanya,heh3.

    Cantik! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wsalam Lana, hehe..cantek tak? ANASYG yg buat, hihi..tengs dear =)

      Delete
  10. ala..tomey2, cik qeah nyorok dlm kelambu..hehe ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi, kan..mcm aku plak yg men nyorok2 tu, haha

      Delete
  11. amboiiii. untunglahh dpt header hehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi untonglaa...*pdahal org laen dah lame ade header, hihi..

      Delete
  12. wah-2 cantik kepala dia . nak jugakk !~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. comey ea? tengs dear, hehe..blog awk dah cntekk dah, hihi..

      Delete
  13. alololo..tomeynye header dear..

    ReplyDelete
    Replies
    1. comey3, hehe..sib baek ade yg sudi tolong, hihi..

      Delete